Rabu, 15 Januari 2014

~ MaAfKaN AkU ~

Aku tahu bagaimana perasaanmu waktu itu..
Aku tahu, kerana aku tetap ambil tahu tentangmu..
Aku tahu, meski kamu sendiri tidak pernah mengetahuinya..
Sekarang…

Aku tahu, betapa kamu tidak pernah tahu tentang perasaanku..
Aku tahu, kerana sudah tak mungkin kamu memperdulikanku..
Aku tahu, meski kamu sendiri tidak pernah mengatakannya..

Maafkan Aku..
Waktu itu aku tak mampu menjaga perasaanmu..
Membiarkanmu menyendiri dalam kekecewaan dan..
Meninggalkanmu dalam kesendirian..
Sekali lagi maafkan aku..
Kamu tahu apa alasanku…

Terima kasih atas waktu kita bersama dulu....
Atas rasa rindu yang pernah sama-sama kita ceritakan
Satu saat nanti aku takkan pernah menghubungimu lagi.....
kerana aku dan kau tak sehaluan lagi....
Aku dan kamu harus tahu
Bahwa itu hanya masa lalu..

Sekarang..
Nikmatilah kebahagianmu bersama dia 

yang menurutmu lebih peduli dan lebih 
mengerti perasaanmu..
Usah kau cari ku lagi.

< Ysrzl 2014 >

Tiada ulasan:

Catat Ulasan